Μαθητικά Μοντέλα Στη βιβλιογραφία αναφέρονται διάφοροι ορισμοί του όρου Μαθητικό Μοντέλο (Student Model) μερικοί από τους οποίους είναι:
Tο Μαθητικό Μοντέλο εκπροσωπεί την κατανόηση του μαθητή στο αντικείμενο που διδάσκεται, με σκοπό να κάνει υποθέσεις για τυχόν απορίες του μαθητή και προτιμητέες στρατηγικές εκμάθησης (Barr et al 1982).
Εϊναι η ποιοτική απεικόνιση που εξηγεί τη μαθητική συμπεριφορά σε σχέση με τη διαθέσιμη γνώση σε έναν τομέα και τη διαδικασία εκμάθησης αυτού του τομέα (McCalla 1992α).
Ο Greer κάνει μια περίληψη των διαφόρων ερμηνειών που μπορεί να έχει ένα Μαθητικό Μοντέλο.
Μια αφηρημένη απεικόνιση του μαθητευόμενου.
Η αντίληψη του δασκάλου για το μαθητή.
Η γνώμη του (διδακτικού) συστήματος για το μαθητευόμενο.
Η γνώμη του συστήματος για τη γνώμη του μαθητή και τις ειδικεύσεις του.
Μπορεί να περιλαμβάνει στοιχεία της δράσης του μαθητή (ακατέργαστα στοιχεία).
Ερμηνεία των ακατέργαστων στοιχείων.
Εξηγήσεις της συμπεριφοράς (Greer 1996). |