Το εκπαιδευτικό υλικό θα μπορούσε να μορφοποιηθεί με μεγαλήτερη σαφήνεια καθώς και να ελέγχεται αναλυτικά από τον ίδιο αλλά και άλλον διδάσκοντα, πρίν την αποστολή στον εκπαιδευόμενο,για την μείωση του ποσοστού ύπαρξης ασαφειών.
Πρίν ή παράλληλα όμως από την σαφή μορφοποίηση,η αποστολή βοηθητικού υλικού (έντυπου ή ηλεκτρονικού) που σχετίζεται με την χρησιμοποίηση της τεχνολογίας ώστε ο εκπαιδευόμενος να εξοικιωθεί, θα ήταν αναγκαίο καλό.
Επίσης η παρακολούθηση της επίδοσης του εκπαιδευόμενου θα μπορούσε να γίνεται με κατάλληλα μορφωποιημένα τέστ , ενώ την στιγμή της αλληλεπίδρασης-συνάντησης είναι δυνατό με κατάλληλες στοχευμένες ερωτήσεις να διακρίνει την πορεία του.
Τέλος όσον αφορά την έλλειψη αυθορμητισμόυ και αίσθησης απομόνωσης, η πρώτη εξαρτάται από τον τρόπου ομιλίας ή γραφής του εκπαιδευτή, ενώ ή δεύτερη είναι μή αναστρέψιμη κατάσταση κυρίως δια αλληλογραφίας σε σχέση με την ζωντανή διαδικτυακή αίθουσα διδασκαλίας.