Forum 1 (Έναρξη 24 Μαρτίου / Λήξη 9 Απριλίου)

Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 4

Το εκπαιδευτικό υλικό θα μπορούσε να μορφοποιηθεί με μεγαλήτερη σαφήνεια καθώς και να ελέγχεται αναλυτικά από τον ίδιο αλλά και άλλον διδάσκοντα, πρίν την αποστολή στον εκπαιδευόμενο,για την μείωση του ποσοστού ύπαρξης ασαφειών.

Πρίν ή παράλληλα όμως από την σαφή μορφοποίηση,η αποστολή βοηθητικού υλικού (έντυπου ή ηλεκτρονικού) που σχετίζεται με την χρησιμοποίηση της τεχνολογίας ώστε ο εκπαιδευόμενος να εξοικιωθεί, θα ήταν αναγκαίο καλό.

Επίσης η παρακολούθηση της επίδοσης του εκπαιδευόμενου θα μπορούσε να γίνεται με κατάλληλα μορφωποιημένα τέστ , ενώ την στιγμή της αλληλεπίδρασης-συνάντησης είναι δυνατό με κατάλληλες στοχευμένες ερωτήσεις να διακρίνει την πορεία του.

Τέλος όσον αφορά την έλλειψη αυθορμητισμόυ και αίσθησης απομόνωσης, η πρώτη εξαρτάται από τον  τρόπου ομιλίας ή γραφής του εκπαιδευτή, ενώ ή δεύτερη είναι μή αναστρέψιμη κατάσταση κυρίως δια αλληλογραφίας σε σχέση με την ζωντανή διαδικτυακή αίθουσα διδασκαλίας.

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

από Διαγραμμένος χρήστης -

Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης θα ήταν:

α)για το αίσθημα απομόνωσης που νιώθουν οι εκπαιδευόμενοι να συγκεντρώνονται σε αίθουσες με πολλούς υπολογιστές

β)για την ύπαρξη ασαφειών σχετικά με το προς μελέτη υλικό να υπάρχει δυνατότητα ως το δυνατόν καλύτερης επικοινωνίας εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου έτσι ώστε να περιορίζονται οι ασάφειες 

γ)για το πρόβλημα στην παρακολούθηση της πορείας επίδοσης του εκπαιδευόμενου ο εκπαιδευτής να στέλνει ερωτηματολόγιο στον εκπαιδευομενο κάθε λίγο έτσι ώστε να διαπιστώνει τις επιδόσεις του

 

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

από Διαγραμμένος χρήστης -

Συμφωνώ με τις (β και γ) απόψεις σου αλλά όσον αφόρα την α διαφωνώ διότι το να μαζεύονται οι εκπαιδευόμενοι σε αίθουσες με πολλούς υπολογιστές ακυρώνει την έννοια της εκπαίδευσης από απόσταση. Μια καλή μέθοδος θα ήταν τακτικές βιντεοκλίσει και συνομιλίες μετάξι μαθητών αλλά και μαθητών με καθηγητή.

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

από AVGOUSTOS TSINAKOS -

" διότι το να μαζεύονται οι εκπαιδευόμενοι σε αίθουσες με πολλούς υπολογιστές ακυρώνει την έννοια της εκπαίδευσης από απόσταση"

 

MIxalh mporeis na mas ekshgghseis ti eneoeis? 

H diadikasia ths thletakshs (opou poloi mathites mazeuointai se mia aithousa) den theoreite ekpaideysh apo apostash? (bl kefalaio 2 )

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Μερικές στρατηγικές αντιμετώπισης των μειονεκτημάτων της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

από Διαγραμμένος χρήστης -

Στο θέμα της παρακολούθησης της επίδοσης του εκπαιδευόμενου και συγκεκριμένα για την τελική εξέταση το University of the People που είναι πρώτο εξ αποστάσεως πανεπιστήμιο χωρίς δίδακτρα χρησιμοποιεί μία πλατφόρμα στη οποία εξετάζεσε μέσω υπολογιστή, πρέπει να έχεις ένα άτομο κύρους να σε εποπτεύει, ταυτόχρονα σε υποπτεύει κάποιος μέσω κάμερας από το πανεπιστήμιο και απαγορεύετε να χρησιμοποιείσεις σημειώσεις και οτιδήποτε άλλο στον υπολογιστή καθώς είναι απενεργοποιημένες λειτουργίες όπως το alt+tab, ctrl+c κτλ. Αυτά όλα είναι μία καλή απάντηση στους επικρητές που θεωρούν πως στις τελικές εξετάσεις οι μαθητές της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης αντιγράφουν ή γενικά βρίσκουν τρόπο εξαπάτησης της διαδικασίας...