Forum 2 (Έναρξη 4 Απριλίου / Λήξη 17 Απριλίου)

Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 5

Ο λόγος για τον οποίο η χρήση νέων τεχνολογιών ενισχύει την μάθηση, είναι ότι ζούμε σε μια εποχή που τα πάντα γύρω μας αλλάζουν με τεράστιο ρυθμό. Αυτό έχει σαν αποστέλεσμα να αλλάζει και ο τρόπος σκέψης μας. Έτσι ενεργούμε με μεγαλύτερη αυτονομία, γρηγορότερα και πίο αποδοτικά χωρίς να το αντιλαμβανόμαστε. 

Σύμφωνα με τον Niccolo Machiavelli "Δεν υπάρχει τίποτα πιο δύσκολο από το να σχεδιάσεις, τίποτα πιο αβέβαιο από την επιτυχία, τίποτα πιο αδύνατο στην υλοποίηση από την δημιουργία ενός νέου συστήματος. Γιατί ο δημιουργός θα συναντήσει μεγάλη εχθρότητα απ' αυτούς που ωφελούνται από την διατήρηση του παλιού συστήματος, ενώ από την άλλη θα συναντήσει απλώς αδιάφορους υποστηριχτές, εάν ορισμένοι πρόκειται να αποκομίσουν κάποια οφέλη από το καινούριο."

Σας παραπέμπω σε pdf όπου διακρίνουμε τα στατιστικά στοιχεία χρήσης νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση .

http://vrasidas.com/wp-content/uploads/2010/07/VRASIDAS_IDEPE_PDF.pdf

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από AVGOUSTOS TSINAKOS -

Panagioth  eyxaristou me gia to sxetiko link...

 

Thelo na rothso omos an h proodos einia panta pros ofelos (se synarthsh me thn aplothta ylopoihshs mias -ekepaideytikhs ;h oxi- diadiaksias)

An paroume gia paradeigma to fourno mikrokymmaton kai mia petrogaz  kai th dosoume se mia noikokyra 60 xronon  isos na eiani se thesh na zetanei ena faghto sthn petrogaz poly pio eykola apo oti na mathei na xrisimopoiei to fourno mikrokymaton...

 

Sketeite - analogo ekpaideytiko paradeigma- kai anaroththeite an ena sygxrono ergaleio (ekpaideytiko?) pera apo thn apotelsmatikota thn opoia prepei na exei ti alla xarakthristika prepei na to synodeyoun ote na ginei apodekto apo to eyry koino

 

 

Σε απάντηση σε AVGOUSTOS TSINAKOS

Re: Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -

Ίσως το σύγχρονο εργαλείο να είναι απλό στη χρήση και να συνδέεται οπτικά(να μοιάζει) με το εργαλείο το οποίο αντικαστάθηκε.

Ενα σύγχρονο εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία θα μπορούσε να είναι αυτό που είχαμε στο μάθημα Διδακτική της Πληροφορικής,  η αξιολόγηση μέσω projects, εν συνεχεία η αυτοαξιολήγηση πάνω σε αυτό και τέλος η τελική βαθμολόγηση από τον διδάσκοντα. Είναι αποστελεσματικό , αποδεκτό απο το ευρή κοινό μιάς και οι εκπαιδευόμενοι απαλάσοντε απο την "κρίση¨ και το στρές της τελικής εξέτασης. 

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -

Συμφωνώ στο ότι οι εκπαιδευτικές μέθοδοι είναι καλό να μοιάζουν στη χρήση για τη διευκόλυνση αφομοίωσής τους, όμως η εξέλιξη κάποιες φορές φαντάζει ριζική κι απρόσιτη. Εκεί θεωρώ πως χρειάζεται ο εκπαιδευόμενος να ενημερωθεί καθολικά και έπειτα να αποφασίσει αναλόγα με τις ανάγκες του.

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από nikos giginths -

συνφωνω οτι οι εκπαιδευτικες μεθοδου μερικες φορες μποροι να φενοντε ριζικες και απροσιτες αλλα υπαρχουνε και φορες που ειναι το ακριβος αναποδο το θεμα ειναι ο χρηστοις ακομα και μετα τιν ενημεροση αν θα μπορεση να τιν χρισιμιση γιατοι υπαρχουνε περοιπτοση που δεν θα ειναι οικανο να το κανοι αυτο π.χ. οπος υπε πριν στο παραδιγρα του κυριος τσινακος μια γυνεκα θα χρισιμοισου πιο ευκολα μια πετροκαζ απο ενα φουρνο μικροκιμανο

Σε απάντηση σε nikos giginths

Re: Η χρήση νέων τεχνολογιών στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -

Το παράδειγμα της γυναίκας με τον φούρνο μικροκυμάτων προϋποθέτει επένδυση χρόνου για την εκμάθηση χρήσης του.
Εφόσον όμως αυτή μάθει να χρησιμοποιεί το φούρνο σωστά, κάποιες συνταγές θα ετοιμάζονται γρηγορότερα (μικρής ποσότητας -συγκεκριμένων ειδών- φαγητά).

Για να γίνει αυτό θα πρέπει είτε να αυτοδιδαχθεί (χρησιμοποιώντας τον οδηγό χρήσης), είτε να της μεταδώσει τις γνώσεις κάποιος άλλος. Τον ΑΝ χρειάζεται να τις μάθει, για την προσωπική της εξέλιξη και ευκολία, πρέπει να είναι δική της και μόνο απόφαση.