Forum 3 (Έναρξη 21 Απριλίου / Λήξη 5 Μαΐου)

Η διαφοροποίηση στην εκπαίδευση

Η διαφοροποίηση στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 3

Η διαφορετικότητα των ατόμων συνεπάγεται και διαφοροτερικότητα μαθητικών μοντέλων. Οι ανάγκες κάθε εκπαιδευόμενου δεν είναι οι ίδιες, όπως επίσης και οι ψυχολογικές, κοινωνικές, ηλικιακές, μορφωτικές. Άν έιχαμε μια αίθουσα διδασκαλίας γεμάτη με τέτοια άτομα τότε η εκπαιδευτική διαδικασία θα ήταν δύσκολο εώς αδύνατο να ενεργήσει, σε σχέση με το αν κατανεμημένα τοποθετούσαμε τα άτομα σε διαφορετικές αίθουσες διδασκαλίας. Στο συγκεκριμένο αναφέρομαι σε όλα τα διαφορετικά στοιχεία μεταξύ των εκπαιδευόμενων και όχι μόνο στην δυνατότητα κατανόησης όπως δυστυχώς κακός εφαρμόζεται σήμερα σε αρκετά σχολεία στο μάθημα της ξένης γλώσσας ο διαχωρίσμός σε προχωρημένους ή όχι για την γρήγορη υποτίθεται εκπαιδευτική διαδικασία. 

 

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Η διαφοροποίηση στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -

"Η διαφορετικότητα των ατόμων συνεπάγεται και διαφοροτερικότητα μαθητικών μοντέλων". Πιστεύω κι εγώ ότι ισχυεί. Σε μια αίθουσα υπάρχουν εκπαιδευόμενοι και εκπαιδεύτες με διαφορετικούς σκοπούς και στόχους. Επίσης διαφέρουν ως προς την κοινώνικη θέση,την ηλικία, το μορφωτικό επίπεδο και άλλα.Για τον λόγο αυτό το μαθητικό μοντέλο θα μπορέσει να καλύψει μέχρι ένα βαθμό τους ενδιαφερόμενους αλλά όχι ολοκληρώτικά. Πάντα θα υπάρχουν αυτοί που δεν ακολουθούν τους "κανόνες" και θα υπάρχει διαφοροποίηση.

 

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Η διαφοροποίηση στην εκπαίδευση

από AVGOUSTOS TSINAKOS -

PAnagioth kai Kikh se periptosh pou kapoios akolouthisei ta osa ypodeiknyete den tha xasei ta eyergetika apotelesmata  ths synergatikhs mathishs?

 

Σε απάντηση σε AVGOUSTOS TSINAKOS

Re: Η διαφοροποίηση στην εκπαίδευση

από Διαγραμμένος χρήστης -

Πιστεύω πως η  λειτουργία συνεργατικής μάθησης σε "διαφορετικά άτομα" ,όπως αυτό προαναφέρθηκε και από την συνάδελφο, δεν προσφέρει θετικά αποτελέσματα παρά μόνον αρνητικά. Ας φανταστούμε μια αίθουσα με άτομα διαφορετικού κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου (κρίσιμο στοιχείο της εως τώρα πνευματικής ανάπλασης και χαρατκήρα κλπ)  ή ακόμα και στόχους ή σκοπούς. Πως θα μπορούσαν οι μαθητές να συνεργαστούν σε ομάδες προς ολοκλήρωση συλλογικά των εργασιών που τους έχουν ανατεθεί ; Το μόνον που θα καταφέρναμε θα ήταν η δημιουργία σύγκρουσης και άρα απέχθειας και απομάκρυνση από την εκπαιδευτική δραστηριότητα, και όχι η αρμονική συλλογική προσπάθεια προς ολοκλήρωση της εργασίας

Πιστεύω πως η συνεργατική μάθηση χρειάζεται ένα γερό έδαφος ώστε να μπορεί να σταθεί χωρίς να καταρρεύσει και αυτό είναι μια "προυπηρεσία" στην ίδια μέθοδο μάθησης ή ακόμα καλτερα μία σωστή εκπαιδευτική έως εκείνη την στιγμή πορεία ικανή να προσφέρει ήθος,σεβασμό και συνεργασία.