Πιστεύω πως η λειτουργία συνεργατικής μάθησης σε "διαφορετικά άτομα" ,όπως αυτό προαναφέρθηκε και από την συνάδελφο, δεν προσφέρει θετικά αποτελέσματα παρά μόνον αρνητικά. Ας φανταστούμε μια αίθουσα με άτομα διαφορετικού κοινωνικού και μορφωτικού επιπέδου (κρίσιμο στοιχείο της εως τώρα πνευματικής ανάπλασης και χαρατκήρα κλπ) ή ακόμα και στόχους ή σκοπούς. Πως θα μπορούσαν οι μαθητές να συνεργαστούν σε ομάδες προς ολοκλήρωση συλλογικά των εργασιών που τους έχουν ανατεθεί ; Το μόνον που θα καταφέρναμε θα ήταν η δημιουργία σύγκρουσης και άρα απέχθειας και απομάκρυνση από την εκπαιδευτική δραστηριότητα, και όχι η αρμονική συλλογική προσπάθεια προς ολοκλήρωση της εργασίας.
Πιστεύω πως η συνεργατική μάθηση χρειάζεται ένα γερό έδαφος ώστε να μπορεί να σταθεί χωρίς να καταρρεύσει και αυτό είναι μια "προυπηρεσία" στην ίδια μέθοδο μάθησης ή ακόμα καλτερα μία σωστή εκπαιδευτική έως εκείνη την στιγμή πορεία ικανή να προσφέρει ήθος,σεβασμό και συνεργασία.