Forum 4 (Έναρξη 6 Μαΐου / Λήξη 19 Μαΐου)

Μέθοδος ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού

Μέθοδος ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 0

θα ακολουθούσα την προσέγγιση "Οδηγός αναμενόμενων ενεργειών", διότι είναι :
* Ενα περιβάλλον που προσφέρει την δυνατότητα στον εκπαιδευόμενο να δράσει στοχαστικά
  βασισμένος σε λίστες ελέγχου, πηγές πληροφόρισης, βοηθήματα για το "πότε" και "πως".
* Ενα περιβάλλον που τον διευκολύνει,
  - να διατηρεί την αυτονομία του,
  - να κινείται με ευελιξία
    > τόσο σε τυπικά περιβάλλοντα μάθησης (η γνώση κατευθύνεται από εκπαιδευτή, δομημένη)
    > όσο και έξω από αυτά (η γνώση συναντάται σε καθημερινές δράσεις,αδόμητη,μή κατευθυνόμενη)
  - να μαθαίνει από αυτά, να προάγει την κριτική του σκέψη,
  - να πάει ένα βήμα παρακάτω, και κυρίως σε ένα δυναμικό και δραματικά εξελισσόμενο κόσμο
    να κατανοεί "...ότι η ίδια η γνώση δεν προσφέρει ασφάλεια, αλλά μόνο η αναζήτηση της γνώσης" (Roggers, 1999)
   

Αναζήτηση, άνευ ορίων, άνευ όρων ?  Όχι βέβαια.
Πάντα με γνώμονα την υλοποίηση του εκπαιδευτικού προγράμματος.

Πηγές :
      - Σημειώσεις μας
      - Διαδίκτυο :
            http://meae.eap.gr/filesupload/training/yliko_ae/ch_8.pdf
            http://thesis.ekt.gr/thesisBookReader/id/28372#page/190/mode/1up
            http://quality.eap.gr/FilesUpload/EAP-19012012.pdf