Πιστεύω ότι η επιλογή του μαθησιακού μοντέλου συνδέεται με το μαθησιακό στυλ των χρηστών και όπως αναφέρεται και στον ορισμό <<μαθησιακό στυλ >> χρεισιμοποιειταί για να περιγράψει τις ατομικές διαφορές στη μάθηση που έχει ο κάθε εκπαιδευόμενος είναι μοναδικός και διακριτός τρόπος για να μαθαίνει ο κάθε εκπαιδευόμενος άλλος συλλέγει και επεξεργάζεται της πληροφορίες. ορισμένοι μαθαίνουν καλύτερα μέσα από την οπτική παρουσίαση κάποιοι προτιμούν να επεξεργάζονται τμηματικά βήμα βήμα ενώ άλλοι το προσεγγίζουν συνολικά. η αναγνώριση των διάφορων αυτών οδήγησε στην διερεύνηση της έννοιας του μαθησιακού στυλ . στο πλαίσιο της οποίας διατυπώθηκαν ποικίλες θεωρίες και πολλοί διαφορετικοί ορισμοί. ως κοινή συνισταμένη όλων αυτών του μαθησιακού στυλ αναγνωρίζεται σαν μια πολυδιάστατη έννοια η οποία είναι συνάρτηση των γνωστικών διαδικασιών και της προσωπικότητας του κοινωνικού πλαισίου και των φυσιολογικών παραμέτρων. οι παραπάνω διαστάσεις καθορίζουν τους τρόπους με τους οποίους το άτομο μαθαίνει καλύτερα και ότι πρέπει να αντιπροσωπεύει τα χαρακτιριστικα του εκπαιδευόμενου.