Πιστεύω πως είναι σημαντικό να καθοριστούν οι στόχοι του πελάτη πριν την δημιουργία του εκπαιδευτικού υλικού, και αυτό διότι ο κάθε εκπαιδευόμενος διαθέτει διαφορετικούς στόχους τους οποίους πρέπει να ακολουθήσουμε αρμονικά για να πετύχουμε τον δικό μας γενικό στόχο που είναι η μετάδοση και κατανόηση της γνώσης. Η αξιολόγηση των στόχων περί άξιας ή μη επίτευξης αυτών θα μπορούσε να γίνει πρίν από την δημιουργία του υλικού, ώστε ο εκπαιδευόμενος να ορίσει το τι είναι σημαντικό γι αυτόν και επιθυμεί να διδαχθεί και έπειτα ο εκπαιδευτικός να πλάσει το υλικό του κατα τρόπο επιθυμίας και ουσιώδους πηγής άντλησης γνώσης του εκπαιδευόμενου.
Ποιό θα ήταν το αποτέλεσμα; Ο εκπαιδευόμενος να νιώθει ότι μαθαίνει και στην πραγματικότητα να μαθαίνει με πάθος ότι επιθυμούσε.