Forum 1 (Έναρξη 24 Μαρτίου / Λήξη 9 Απριλίου)

(b) Στρατηγικές Αντιμετώπισης

(b) Στρατηγικές Αντιμετώπισης

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 0

Υπάρχουν δύο κύριες προσεγγίσεις :

   -  Η παροχή κατάλληλου εκπαιδευτικού υλικού.     

> Το εκπαιδευτικό υλικό στην εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι τελείως διαφορετικό από αυτό που παρέχεται στην συμβατική εκπαίδευση. Υπάρχει ειδικός σχεδιασμός του υλικού, με σαφώς διατυπωμένους στόχους και με συγκεκριμένες οδηγίες για την αξιοποίησή του. Η διάρθρωσή του για την παρουσίαση της ύλης, γίνεται μέσα από μικρές και αυτοτελείς ενότητες, με τρόπο φιλικό και με χρήση εναλλακτικών μορφών υλικού π.χ. κειμένου,εικόνας,ήχου,ώστε ο εκπαιδευόμενος να μπορεί να βρει λύση στα ερωτήματά του χωρίς την άμεση βοήθεια εκπαιδευτή.
      
     > Ο εκπαιδευτής απο την μεριά του, θα μπορούσε να μην μένει τεχνολογικά στάσιμος,παρακολουθώντας τις εξελίξεις σε σχέση με την ιδιαίτερη εξοικείωση χρήσης νέων τεχνολογιών, μέσω ειδικά διαμορφωμένων σεμιναρίων σχετικά με την αλματώδη ανάπτυξη που γνωρίζει στις μέρες μας η εκπαίδευση απο απόσταση.

Η χρήση υπολογιστών και δικτύων επικοινωνίας, τόσο στην παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού για την εξασφάλιση της επικοινωνίας όσο και στην δημιουργία ενός περιβάλλοντος ομάδας στους εκπαιδευόμενους. Υπάρχει η δυνατότητα όχι μόνο αποθήκευσης εκπαιδευτικού υλικού, αλλά και η κατασκευή υλικού που μπορεί να προσαρμόζεται στις ανάγκες του χρήστη και να τον βοηθά με άμεσες παραπομπές (hyperlinks) σε βοηθητικά κείμενα. Επίσης μπορούν να απλοποιήσουν την πλοήγηση του εκπαιδευομένου μέσα στο εκπαιδευτικό υλικό.
      
      Υπάρχει η δυνατότητα με τη χρήση δικτύων (π.χ. Internet) να διευκολύνεται η επικοινωνία μεταξύ       

  >  εκπαιδευτή - εκπαιδευομένων, κυρίως για καθοδήγηση, διευκρινήσεις, απορίες αλλά και ψυχολογική στήριξη & ενθάρρυνσης
 

  >  των εκπαιδευομένων


Μετά από όλα αυτά φαίνεται πως εδώ εμπίπτουν όλες οι περιπτώσεις.

Πηγές :
     - Σημειώσεις μας
     - Διαδίκτυο :
         http://www.netschoolbook.gr/epimorfosi/open.html
         http://users.uoa.gr/~dmatth/pdf/entry4.pdf