Forum 1 (Έναρξη 24 Μαρτίου / Λήξη 9 Απριλίου)

Ερώτημα Α

Ερώτημα Α

από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 1

Πολλοί θεωρούν πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι κατώτερης ποιότητας  από την παραδοσιακή κατά πρόσωπο εκπαίδευση. Τεκμηριώστε τη σύμφωνη γνώμη ή τη διαφωνία σας με την παραπάνω θεώρηση.

Από την δική μου εμπειρία στην εκπαίδευση από απόσταση ως μαθητής μετά την ολοκλήρωση μεγάλου αριθμού Massive Open Online Courses (MOOC) από μεγάλα Πανεπιστίμια θεωρώ πώς η εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε ένα άτομο που θα μπορεί να διαβάσει τις σειμιώσεις σε ηλεκτρονική μορφή, να ψάξει στο δυαδίκτυο για έξτρα πληροφορία, να χρησιμοποιήσει λογισμικά για το αντικείμενο σπουδών και να συνομιλήσει στο forum εκτός από τους καθηγητές και με μεγάλο αριθμό ατόμων θα είναι μακράν πολύ μεγαλήτερης ποιότητας.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα από το πρώτο μεγάλο MOOC που έκανα και σας προτείνω ανεπυφήλακτα όταν θα είναι διαθέσιμο. M.I.T. (edx) https://www.edx.org/course/mitx/mitx-6-002x-circuits-electronics-1130#.U0UjlYbySpQ

Για να φέρω σε πέρας το course και να πάρω το certificate έκανα εβδομαδιαία για 12 εβδομάδες Ασκήσεις Θεωρείας η οποίες απαιτούσανε πολύ καλό διάβασμα από το κεφάλαιο του βιβλίου του καθηγητή, των σειμιώσεων από τις διαλέξεις και τρελή αναζήτηση στο internet καθώς επίσης και χρήση μεγάλου αριθμού από λογισμικά όπως mathematica, matlab, circuit maker και διάφορα που κυκλοφορούνε online από εκπαιδευτικά υδρύματα. Επίσης γινότανε 24 ώρες συζήτηση για όλα τα θέματα στο forum και σε βαθμολογούσανε οι συμφοιτητές σου για της απαντήσεις σου και ανάλογα τους πόντους έπερνες μετάλλια τα οποία στ τέλος γράφοντε πάνω στο certificate. Όλο αυτό έπιανε 15% το υπόλοιπο 15% το έπερνες από εβδομαδιαία εργαστήρια τα οποία έφτιαχνες διάφορα κυκλώματα με εξομοιωτή και στην διάλεξη βλέπεις κανονικά τον καθηγητή να παραδίδει την θεωρεία και να γίνετε και επείδηξη της εφαρμογής την ίδια ώρα από βοηθούς για εργαστήριο. 30% έπιανε μία πρόοδο και 40% η τελική. Στα θέματα είχες ανοιχτά τα πάντα και όλα τα εργαλεία λογισμικού που υπάρχουν αλλά ήτανε τόσο ψαγμένα διατυπομένα που αν δεν είχες καταλάβει ήταν αδύνατο να τα λύσεις. Εν κατακλείδι μελετήσαμε όλα τα ζητήματα των ηλεκτρονικών και ψυφιακών κυκλωμάτων, πως τα λείνεις σε πραγματικές εφαρμογές με ποια υλικά και ποια εργαλεία λογισμικού θα χρειαστείς.

Αν αναρωτηθείτε πόσο ασχοληθήκαμε για να περάσουμε τα αντοίστηχα μαθήματα της σχολής μας που διδάσκοντε με τον παραδοσιακό τρόπο και τι μας έμεινε θα καταλάβετε πως η εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι τουλάχιστον ίση με την παραδοσιακή...

 

Σε απάντηση σε Διαγραμμένος χρήστης

Re: Ερώτημα Α

από Διαγραμμένος χρήστης -

Συμφωνώ μαζι σας κυριε συνάδελφε αλλα θα προσθεσω επισης οτι μπορεί να κατανοηθει και απο ατομα που δεν ειναι γνώστες του αντικειμένου,επισης μπορουν να δουν το βιντεο οποια ωρα θελουν και να πουν την αποψη τους ή την απορια τους και να απαντηθει απο καποιον που το παρακολουθεί το αντικειμενο.

επισης κατι που ξεχασα μποροις να δεις το μαθημα απο οπου και να εισαι αρκει να εχεις προσβαση