Η καταλληλότερη πιστεύω θα ήταν της Εκτυπωμένης Διδασκαλίας, αφού προσομοιώνει θα μπορούσαμε να πούμε τον παραδοσιακό δάσκαλο, παρέχει κατανόηση και αναπτύσει μια μορφή διαλόγου με τον εκπαιδευόμενο.Σε αυτήν, το εκπαιδευτικό υλικό διαθέτει ερωτήσεις για να διαπιστωθεί ο βαθμός κατανόησης της κάθε νέας έννοιας που έχει συζητηθεί, ζητώντας από τον εκπαιδευόμενο να σχολιάσει ή να εφαρμόσει τη νέα αυτή γνώση. Επίσης, παρέχονται άμεσες απαντήσεις στον εκπαιδευόμενο προτού να προχωρήσει στην επόμενη έννοια,πράγμα που διασφαλίζει την κατανόηση.
Η αλληλεπίδραση εκπαιδευόμενου με το εκπαιδευτικό πακέτο είναι στοιχείο που δεν βρίσκουμε στις άλλες δύο μεθόδους ανάπτυξης εκπαιδευτικού υλικού, παρα μόνον σειρά κειμένων μπορεί άστοχων με κίνδυνο τη βαρετή διαδικασία, και τον εκπαιδευόμενο στο άπειρο χάος της πληροφορίας και της χρονοβόρας επιλογής θέματος έρευνας.