Θεωρώ πως η "πες το και αξιολογησέ το" είναι η καταλληλότερη αρκεί η ποιότητα της παρεχόμενης πληφορορίας και η ευστοχία των ερωτήσεων να είναι τέτοια ώστε η χρήση αυτής της μεθόδου να είναι αποτελεσματική.Σε διαφορετική περίπτωση είναι καλύτερα να χρησιμοποιηθεί η μέθοδος της "εκτυπωμένης διδασκαλίας".
Ποιά μέθοδος ανάπτυξης εκπ/κού υλικού είναι καταλληλότερη;
Re: Ποιά μέθοδος ανάπτυξης εκπ/κού υλικού είναι καταλληλότερη;
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου για την ουσιαστική επίτευξη του "πες το και αξιολογησέ το" χρειάζετε δυνατό ακροατήριο από όλες τις προσεγγίσεις (Συνειδητοποιημένο Δυνατό Μαθησιακά). Η δεύτερη μέθοδος μας οδηγεί σε ασφαλέστερα μονοπάτια....
Re: Ποιά μέθοδος ανάπτυξης εκπ/κού υλικού είναι καταλληλότερη;
Κρίνοντας από παράδειγμα στο ΤΕΙ μας ('πες το και αξιολόγησέ το' μέθοδος με χρήση βιβλίου), θεωρώ τουλάχιστον ανήθικο να δίνεται λανθασμένη -όχι απλώς μη ποιοτική- πληροφορία και να αναγκάζεται ο φοιτητής να χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει (ή να εφεύρει) τη σωστή απάντηση από άλλες πηγές.
Επιπλέον η ίδια περίπτωση έχω διαπιστώσει ότι γεννά αυλοκόλακες, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος κάποιοι δύστυχοι φοιτητές να χαρούν την εύνοια του καθηγητή τους έτσι ώστε να βρει χρόνο να τους περάσει καθοδηγήσει, εξοστρακίζοντας πιθανώς άλλους που έχουν παρόμοιες δυσκολίες (π.χ. έλλειψη γνώσης αγγλικών για να ερευνήσουν ατομικά, μη επάρκεια χρημάτων για φροντιστήρια κ.α.).