Εγώ θα διάλεγα αυτήν του οδηγού αναμενόμενων ενεργειών έτσι ώστε να επιβληθεί στον εκπαιδευόμενο να ψάξει και να συγκρίνει όσο το δυνατόν περισσότερη πληροφορία για την επίλυση κάποιου δοθέντος προβλήματος.
Σε περίπτωση που ο χρόνος για την παραπάνω έρευνα και ενασχόληση κριθεί περιορισμένος θα μπορούσαν ανάλογα να δοθούν και οι απαραίτητες υποδείξεις.
Αν ο όγκος των φοιτητών στα μαθήματα ήταν μεγάλος θα εφάρμοζα A/B testing (ξεχωριστά για κάθε μάθημα) για να βρω την πραγματική βέλτιστη μέθοδο ή παραλλαγή της.