Κρίνοντας από παράδειγμα στο ΤΕΙ μας ('πες το και αξιολόγησέ το' μέθοδος με χρήση βιβλίου), θεωρώ τουλάχιστον ανήθικο να δίνεται λανθασμένη -όχι απλώς μη ποιοτική- πληροφορία και να αναγκάζεται ο φοιτητής να χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει (ή να εφεύρει) τη σωστή απάντηση από άλλες πηγές.
Επιπλέον η ίδια περίπτωση έχω διαπιστώσει ότι γεννά αυλοκόλακες, καθώς αυτός είναι ο μόνος τρόπος κάποιοι δύστυχοι φοιτητές να χαρούν την εύνοια του καθηγητή τους έτσι ώστε να βρει χρόνο να τους περάσει καθοδηγήσει, εξοστρακίζοντας πιθανώς άλλους που έχουν παρόμοιες δυσκολίες (π.χ. έλλειψη γνώσης αγγλικών για να ερευνήσουν ατομικά, μη επάρκεια χρημάτων για φροντιστήρια κ.α.).
Re: Ποιά μέθοδος ανάπτυξης εκπ/κού υλικού είναι καταλληλότερη;
από Διαγραμμένος χρήστης -
Αριθμός απαντήσεων: 0